ESPAIS D´APRENENTATGE, 4ta. RONDA

ESPAI MATEMÀTIC:

En aquesta ronda els nens i nenes hem treballat diferents conceptes matemàtics a través dels diferents jocs proposats: puzzle gegant (hem treballat l'espai), el dòmino de les textures, construcció de sanefes amb diferents peces en forma de cilindres, prismes i esferes.
Amb el joc del volum, hem après a fer diferents cossos geomètrics amb volum com la piràmide, el cub, etc...
Amb el joc dels piuets hem après a construir figures sobre un model donat i a construir-ne de noves cercant la nostra creativitat.


                                                         



CLICAR A LA IMATGE PER A VEURE MÉS FOTOS



ESPAI ARTÍSTIC:

Hem treballat  el modelatge de diferents figures amb plastilina, també hem sabut crear les nostres pròpies.
L'art efímer amb diferents materials: petxines, pedretes, boletes de colors, canyetes de plàstic de colors,... Ens ha agradat molt poder realitzar les nostres pròpies creacions.
També hem pintat amb pintura, hem utilitzat el pinzell i també els nostres propis dits i han sortit uns dibuixos molt bonics!!



                                                          


ESPAI LINGÜÍSTIC:

Hem après a relacionar el dibuix amb el seu nom, hem escrit el nostre propi nom ( els més petits amb lletra de pal i els de P-5 ja amb lletra lligada); també hem jugat a escriure paraules amb el teclat de l´ordinador; hem llegit contes asseguts damunt d´un coixí, i que bé que hi hem estat!!
Hem llegit el títol de contes que tenim a classe i finalment, hem treballat diferents exercicis  amb el lògico lingüístic.
Hem après moltes coses!!

                                                          


CLICAR LA IMATGE PER A VEURE MÉS FOTOS

ESPAI CIENTÍFIC:

Hem treballat el vent, tot fent activitats que ens han permès veure la força i la direcció d'aquest.
La primera sessió vam bufar pilotes de diferents mides i pes amb cilindres de diferent llargada i gruix. Vam poder comprovar que com més prim i curt era el cilindre (les canyetes) l'aire arriba amb més força i pot empènyer la pilota. Quan fèiem servir els cilindres llargs i gruixuts l'aire s'escampava per tot el tub, perdia força i no movia la pilota.
La segona sessió vam dissenyar un paracaigudes i el vam fer volar al porxo.
I la darrera sessió vam observar les mànigues de vent que es poden veure a les autopistes i aeroports i en vam fer una molt acolorida. Després vam anar a provar-la per observar de quina direcció bufava el vent.


                                                         







Comentaris